Pour nous contacter : soyez au rendez-vous sur IRC ! ⋅ Parcourir l'archive musicale Dogmazic ⋅ Notre Blog ⋅ Notre Documentation
Bonjour à tous,
Le forum Musique Libre a migré !
Pas d'inquiétude, vos comptes et vos messages ont été migré ! Mais nous n'avons pas pu migrer les mots de passe, il vous faudra donc cliquer sur "J’ai oublié mon mot de passe" et suivre la procédure.
Welcome back
Le forum Musique Libre a migré !
Pas d'inquiétude, vos comptes et vos messages ont été migré ! Mais nous n'avons pas pu migrer les mots de passe, il vous faudra donc cliquer sur "J’ai oublié mon mot de passe" et suivre la procédure.
Welcome back
Fluid Motion - Future Elements (Deep House Mix - Sept 2011)
-
fluidmotion
Fluid Motion - Future Elements (Deep House Mix - Sept 2011)
F........................................
Re: Fluid Motion - Future Elements (Deep House Mix - Sept 2011)
Dogmazic is a website for open licences user (creative commons licences for example) so "full copyrighted" music has not its place there ...fluidmotion a écrit : © All Rights Reserved
-
fluidmotion
Re: Fluid Motion - Future Elements (Deep House Mix - Sept 2011)
You can upload only copylefted contents on Dogmazic, copyright is too bad, we want to share !
So, to put your mix under a copylefted licence, you must to have all the rights, and you can share freely your contents, but only if you have all the rights !
Welcome in a free world with free/libre music !
So, to put your mix under a copylefted licence, you must to have all the rights, and you can share freely your contents, but only if you have all the rights !
Welcome in a free world with free/libre music !