Pour nous contacter : soyez au rendez-vous sur IRC ! ⋅ Parcourir l'archive musicale Dogmazic ⋅ Notre Blog ⋅ Notre Documentation
Bonjour à tous,
Le forum Musique Libre a migré !
Pas d'inquiétude, vos comptes et vos messages ont été migré ! Mais nous n'avons pas pu migrer les mots de passe, il vous faudra donc cliquer sur "J’ai oublié mon mot de passe" et suivre la procédure.
Welcome back
Le forum Musique Libre a migré !
Pas d'inquiétude, vos comptes et vos messages ont été migré ! Mais nous n'avons pas pu migrer les mots de passe, il vous faudra donc cliquer sur "J’ai oublié mon mot de passe" et suivre la procédure.
Welcome back
deletion of tracks and profile.
-
Torsten_Torsten
deletion of tracks and profile.
I want to delete my tracks and my profile from Dogmazic. How can I do that? I am logged in but can't seem to find a way to manage my tracks or my profile properly.
Re: deletion of tracks and profile.
For the artist account:
- First, click on your user name (top left).
- Then click on the "Artistes" tab at the bottom (not on the side), and you can delete your artist account ("action", red cross "supprimer").
I don't know how to delete the user account.
- First, click on your user name (top left).
- Then click on the "Artistes" tab at the bottom (not on the side), and you can delete your artist account ("action", red cross "supprimer").
I don't know how to delete the user account.
Re: deletion of tracks and profile.
@Torsten_Torsten I can delete your account on Dogmazic if you like, send me a mp and we'll talk about it.